Разработване на контент стратегия за социални мрежи

1
Контент план – основно съдържание по теми. Идеята на контент плана е да подреди съдържанието в социалните мрежи. Той включва основни теми и акценти за определен период, с цел последователно промотиране и достигане до последователи за основни продукти/услуги, свързани с марката.
За Фейсбук и Инстаграм се изграждат основни теми за постове, свързани с посоката, която следваме за популяризиране.
2
Добрият контент план има за цел да съчетае атрактивни текстове, красиво визуално оформление и ясна стратегия за промотиране на различни продукти/услуги, които предлага бизнесът. Друг приоритет за нас е да поддържаме интереса на клиентите на бизнеса и да ги подтикваме да харесват, коментират и споделят публикациите ни.

3
Подреденост - нещо, което е много важно за всеки бизнес и води до успеха на всяко начинание. Създавайки контент план, премахваме проблема с хаотичност на действията, касаещи социалните мрежи. Това е важно за ефективността на механизмите за популяризиране и имиджово представяне.

Пример за контент план за месец март

за фирма – клиент

Етапи на създаване на контент план:
Проучване
Започвайки работа върху популяризиране на един бизнес, първото, което правим, е проучване на конкуренцията и основните трендове/тенденции в сферата.
Изграждане
След проучването преминаваме към изграждане на основни теми за марката и тяхното подреждане по дни и часове. Тук се ориентираме по най-популярните часове за публикации, както и по интересите на аудиторията.
Съгласуване
Изработеният контент план се съгласува с клиента. След полученото съгласие преминаваме към изграждане на визуална концепция и подготвяме текстове.
+359 899 86 30 48
office.visionimpress@gmail.com

ИМАТЕ ВЪПРОСИ?
НА ЛИНИЯ СМЕ!