Преди за заснемане отвисоко трябваше да се наема хеликоптер и това струваше солидна сума пари. Сега завладяващите кадри от заснемането с дрон станаха достъпни за всеки бизнес.
Вижте видео с микс кадри от дрон и от наземно заснемане:
Искаш ли да привлечеш внимание или да покажеш повече?
В рекламното заснемане основната цел при използване на кадри от дрон е да се покаже на клиента нещо, което по-силно би привлякло вниманието му. Човешкият мозък не обръща внимание на това, с което вече е свикнал. Затова обикновената реклама, която се пуска отвсякъде, често се оказва неефективна. Ние започваме да я филтрираме и да не ѝ обръщаме внимание. Тук на сцената излиза заснемането отвисоко. Това е нов ъгъл на възприятие, с което нашия мозък все още не е успял да свикне. Затова шансовете реклама с включени такива кадри да бъде забелязана са доста по-високи.
Други предимсва от заснемане с дрон:
1
Разнообразие
Внася разнообразие във видеоклипа, дава шанс от рекламата да се получи интересно видео, което да се гледа отново и отново.
2
Локация
Дронът позволява най-добре да се демонстрира локацията на Вашия бизнес, да упъти клиента, или да покаже уникалността на околностите.
3
Различна гледка
Има локации, които може да покажеш изцяло, използвайки само дрон, като хотели с големи територии или строителни обекти.